• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ 
  • کد خبر : ۷۲۷۵
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین:
برای پیشگیری و مقابله با موج بعدی كرونا، استفاده از تجارب و داشتن نگاه مدیریتی و سازمان دهی شده نیاز است

دکتر عبداله کشاورز، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در نشست کارگروه مراقبت و درمان کرونا، هشدار داد: احتمال بروز موج ششم کرونا وجود دارد؛ پس برای پیشگیری و مقابله با این بحران احتمالی، استفاده از تجارب موج های قبلی، داشتن نگاه مدیریتی و سازمان دهی شده لازم است.

این نشست، روز ۱۳ آذر 1400 برگزار شد و دکتر کشاورز ضمن قدردانی از اعضای کارگروه و همه مدافعان سلامت، به منظور پیشگیری و مقابله با موج احتمالی ششم تاکید کرد: نگاهی سازمان دهی شده، ارزیابی و اصلاح امور و تقویت فعالیت های اثربخش، در اولویت حوزه درمان قراردارد. وی افزود که باید با حساسیت سازی بیشتر، نگذاریم ساده انگاری اجتماعی حاکم شود تا با جدیت بیشتری از بروز بحران دیگری جلوگیری شود.

در این نشست، علی فخار سلیمانی، مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین، و مصطفی چتروز، مدیر پرستاری دانشگاه، در مورد تجربیات موج های قبلی و دستورالعمل ابلاغی پیشگیری و مقابله با موج احتمالی آتی سخن گفتند.

این نشست، با طرح مسائل داخلی بیمارستان ها و ارائه پیشنهادات راهبردی، توسط اعضای کارگروه در حضور دکتر محمدعلی معصومی فر، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه به پایان رسید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0